Liczba produktów: 195
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 to makroobiektyw o niecodziennej budowie. Nie jest to jednak zwykła ekstrawagancja, lecz całkiem praktyczne rozwiązanie. Dzięki niemu możliwe jest zajrzenie pod powierzchnię wody lub w różne zakamarki. LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 pomoże Ci stworzyć niezwykłe ujęcia.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw makro o wyjątkowej konstrukcji, która pozwala zajrzeć w różne zakamarki bądź pod powierzchnię wody. Oferuje skalę odwzorowania 2:1 i minimalny dystans ostrzenia 2 cm. 9 zintegrowanych diod LED doświetla obiektyw jak lampa pierścieniowa.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
7 999
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 to makroobiektyw o niecodziennej budowie. Nie jest to jednak zwykła ekstrawagancja, lecz całkiem praktyczne rozwiązanie. Dzięki niemu możliwe jest zajrzenie pod powierzchnię wody lub w różne zakamarki. LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 pomoże Ci stworzyć niezwykłe ujęcia.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
LAOWA Probe Cine 24 mm f/14 Macro 2:1 to makroobiektyw o niecodziennej budowie. Nie jest to jednak zwykła ekstrawagancja, lecz całkiem praktyczne rozwiązanie. Dzięki niemu możliwe jest zajrzenie pod powierzchnię wody lub w różne zakamarki. LAOWA Probe Cine 24 mm f/14 Macro 2:1 pomoże Ci stworzyć niezwykłe najazdy, w szczególności iż wersja Cine została wyposażona w pierścienie zębate, które pozwalają na pracę z profesjonalnymi systemami regulacji ostrości.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
9 999
Do koszyka
8/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z systemem Micro 4/3. Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
1-2 dni
2 199
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw z funkcją korekty perspektywy o niemal zerowej dystorsji. Posiada ultra szerokokątną ogniskową 20 mm i zaawansowaną konstrukcję optyczną z 2 elementami asferycznymi i 3 elementami ED. 14-listkowa przysłona zapewnia plastyczny efekt bokeh.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
5 699
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Nietypowy makroobiektyw o wyglądzie sondy, który pozwoli na zaglądanie w różne zakamarki czy pod powierzchnię wody. W tej wersji posiada wkręcany element o kształcie peryskopu, co umożliwia obrazowanie obiektów znajdujący się pod kątem 90 stopni od osi obiektywu. Można go zamienić na standardowy element pozwalający na spoglądanie na to, co znajduje się na wprost obiektywu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
11 999
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw 3 obiektywów do urządzeń rejestrujących z mocowaniem Micro 4/3. Obejmuje obiektyw o ogniskowej 10 mm, 17 mm i 50 mm. Obiektywy wykorzystują koła zębate zgodne ze standardem 0,8 MOD.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw 3 obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia 1,5x z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF. Oferują bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Kompaktowa konstrukcja i niska waga ułatwiają korzystanie z nich ze sliderami, gimbalami czy dronami.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia 1,5x, które zapewniają bursztynową flarę. Duża światłosiła i 13-listkowe przysłony zapewniają naturalnie wyglądający efekt bokeh. To jedne z najmniejszych obiektywów anamorficznych pokrywających sensor Super 35.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw 3 obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia 1,5x z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF. Oferują niebieską flarę i 13-listkową przysłonę. Kompaktowa konstrukcja i niska waga ułatwiają korzystanie z nich ze sliderami, gimbalami czy dronami.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia 1,5x, które zapewniają niebieską flarę. Duża światłosiła i 13-listkowe przysłony zapewniają naturalnie wyglądający efekt bokeh. To jedne z najmniejszych obiektywów anamorficznych pokrywających sensor Super 35.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw 3 obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia 1,5x z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF. Oferują srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Kompaktowa konstrukcja i niska waga ułatwiają korzystanie z nich ze sliderami, gimbalami czy dronami.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia 1,5x, które zapewniają srebrną flarę. Duża światłosiła i 13-listkowe przysłony zapewniają naturalnie wyglądający efekt bokeh. To jedne z najmniejszych obiektywów anamorficznych pokrywających sensor Super 35.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw 3 unikatowych obiektywów z długimi i wąskimi tubusami, które umożliwiają wykonywanie wyjątkowych ujęć makro. W jego skład wchodzi obiektyw z peryskopem 90°, z peryskopem 35° i prosty. Zapewniają 2-krotne powiększenie i minimalny dystans ostrzenia wynoszący tylko 4 mm. Można je zanurzyć pod powierzchnią wody, tak aby uzyskać podwodne ujęcia makro.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.